צמד בימאים שוודים נבחרו לביים את הופעתה של להקת Carousel הלטבית באירוויזיון. הצמד ביים בעבר את השיר הזוכה של אזרבייג'אן לשנת 2011.

הצמד השוודי רני מירו (Rennie Mirro) ופיליפ אדמו (Filip Adamo) נבחרו לביים את הופעתם של להקת קארוסל (Carousel) אשר תבצע את השיר "That Night" על בימת האירוויזיון בחצי הגמר השני.

השניים ביימו בעבר את השיר זוכה של הצמד האזרי אל וניקי (Ell & Nikki) באירוויזיון 2011, ובנוסף ביימו את השיר האסטוני לשנת 2018 "La Forza" בביצוע של אלינה נצ'ייבה (Elina Nechayeva). רני מירו שימש גם כראש המשלחת השוודית בשנת 2013 ושופט בתחרות האירוויזיון לשנת 2015.




התמונה הכללית של הלהקה תיהיה מאוד אלגנטית. סבינה, הסולנית, תלבש שמלה בהירה ועדינה, הבנים ילבשו חליפות בגווני שחור ולבן. את הבגדים עיצבה מעצבת האופנה הלטבית ליגה באנגה (Līga Banga).

להקת Carousel הוקמה בשנת 2015 על ידי סבינה ז'וגה (Sabīne Žuga) ומארסיס ווסילבסקיס (Mārcis Vasiļevskis), בתחילת השנה הצטרפו ללהקה שני חברים נוספים.

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 20 של לטביה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון ב- 2002 שהושג על ידי מארי אן (Marie N) עם השיר "I Wanna". לטביה הייתה הבטחה גדולה מאוד באירוויזיון בשנותיה הראשונות. השתתפותה הראשונה הייתה בשנת 2000 אז זכתה במקום ה- 3. שנתיים לאחר מכן כבר זכתה במקום הראשון. למרות זאת, ב- 10 השנים האחרונות הצליחה המדינה לעלות לגמר רק פעמיים.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!