סלבדור סובראל, זוכה אירוויזיון 2017, בהתבטאות חריגה: "אם הייתי מתמודד השנה הייתי לובש טי שירט עם הכיתוב "Free Palestine". לא מתכוון להגיע לישראל.

בראיון שפורסם אמש באתר הגרמני eurovision.de התייחס סלבדור סובראל (Salvador Sobral), זוכה אירוויזיון 2017 מפורטוגל, למספר אמירות מפתיעות שלו מן העבר, וסיפק אמירות חדשות כלפיי ישראל.

במהלך הראיון נשאל סובראל לגבי אמירתו בתכנית הטוק-שואו השוודית, על כך שהאירוויזיון עבורו היא הזנות שלו. סובראל ניסה להסביר שהוא מתייחס אל האירוויזיון כזנות בצורה אירונית, בהומור. "לא התכוונתי אל השירים עם ההערה הזו, התכוונתי אל השואו. כל אחד יכול לעשות על הבמה מה שהוא רוצה. אבל יש שירים שנוגעים בי, ואחרים לא. זה מה שהתכוונתי לומר. האירוויזיון שם דגש על ההופעה יותר מאשר על השיר".




בהמשך מדגיש המראיין בפניי סובראל את העובדה שלמרות הביקורת שלו כלפיי התחרות, הוא זכה עם השיר שלו בתחרות. "ניצחתי כי הייתי שונה מהאחרים", עונה הזוכה הפורטוגלי, "אני לא קיצוני שמכתיב לאחרים מה לעשות ומה לא. אני הגשתי את השיר שלי כפי שהרגשתי לנכון. אנשים אהבו את השיר שלי בגלל שהוא ריגש אותם והרגיש להם אמיתי".

"זה נכון גם לגבי נטע ברזילי, הזוכה הישראלית בליסבון, נכון?" שאל המראיין. "היא הייתה שונה מהאחרים, אבל המוסיקה שלה היא לא המוסיקה שלי", ענה סובראל.

"נטע אמרה שהיא אהבה את השיר שלך", ציין המראיין. "הכבוד הוא לי", ענה סלבדור סובראל, "אבל אני לא מתקרב לשירים כמו 'Toy'. אבל זה משהו שחל עליי, אחרים אהבו את השיר הזה מאוד".

בהמשך נשאל הזמר האם יחזור אי פעם לאירוויזיון, תשובתו הייתה: "לא. אין סיכוי. אם הייתי מתמודד בפלסטין השנה…" המראיין עוצר את הראיון ושואל: "אמרת פלסטין – לא ישראל?" סוברל עונה: "אם הייתי מתמודד עם השיר 'Amar Pelos Dois' השנה, הייתי לובש טי שירט עם הכיתוב 'Free Palestine'". המראיין מקשה על הזמר: "אתה יודע שהפוליטיקה אסורה באירוויזיון, למרות שבישראל קיים חופש ביטוי, נכון?" סובראל עונה: "לא אגיע לשם בכל מקרה".

מקור: Eurovision.de, Jan Feddersen.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments