שבועיים לפני החזרות: הולנד מובילה, רוסיה במקום השני, ישראל במקום 26. אך האם ההימורים באמת מנבאים משהו בשלב שלפני החזרות?

חזרות האירוויזיון הולכות וקרבות והמתח לקראת התחרות מתחיל להתגבר. בעוד כשבועיים יעלו לבמה בתל אביב 41 המשלחות לחזרות ראשונות, שלאחריהן יהיה לנו מושג כלשהו לגבי מה כל מדינה מתכננת לקראת הופעתה באירוויזיון.

אך מה מצב ההימורים נכון לרגע זה?

הולנד נשארת יציבה במקום הראשון, ורוסיה מיד אחריה. איטליה ושוויץ במירוץ צמוד על המקום השלישי.

את השינויים המהותיים במהלך החודש וחצי האחרונים עושה אלבניה אשר מטפסת מהמקום ה- 37 למקום ה- 24. גם סרביה מטפסת מהמקום ה- 38 למקום ה- 30.

ישראל דורגה עם פרסום השיר במקום ה- 17 ואילו בשלב זה היא כבר נמצאת במקום ה- 26 בהימורים. הופעותיו של קובי מרימי באמסטרדם ובמדריד לא עזרו לו בשיפור המיקום בהימורים.




אך האם יש להימורים האלה השפעה כלשהי בשלב זה?

הביטו בטבלת ההימורים של שנת 2018 לפני שלב החזרות. האם הטבלה אכן משקפת את תוצאות האמת?

ישראל אכן מדורגת במקום הראשון בהימורים. אך נורווגיה מדורגת במקום השני, בפועל זכתה נורווגיה רק במקום ה- 15. צרפת מדורגת במקום השלישי, בפועל זכתה צרפת במקום 13. בולגריה מדורגת במקום החמישי ואילו בפועל זכתה במקום ה- 14. אוסטרליה דורגה במקום ה- 6 בהימורים אך בפועל זכתה במקום ה- 20. וכו'… וכו'…




כלומר, מרבית תוצאות ההימורים כלל לא משקפות את תוצאות האמת – ודאי לא בשלב שלפני תחילת החזרות. לכן, אסור להתרגש ממיקומה של ישראל בהימורים – זה צריך להדליק נורה אדומה לעוסקים בבימוי השיר הישראלי. הם צריכים לחשוב יצירתי, לצאת מהקופסא, ולהפתיע את הצופים האירופאים ברגע האמת. הכל עוד פתוח!

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: מחפשים צלם מגנטים באזור הצפון? הכנסו!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments