הערב בשעה 21.00 ייחשף השיר הישראלי, "Home", אותו ייבצע קובי מרימי על בימת האירוויזיון. השיר ייחשף במסגרת טקס פרסי הטלוויזיה שישודר בערוץ כאן 11.

הערב בשעה 21.00 ייחל טקס פרסי הטלוויזיה האשר ישודר בערוץ כאן 11, במהלך הטקס יחשוף תאגיד השידור הציבורי את השיר הישראלי לאירוויזיון. החשיפה תתבצע בעזרת קליפ אשר צולם בימים האחרונים ולא בהופעה חיה. אם נסתמך על שנים קודמת, את הביצוע החי נשמע לראשונה רק בחזרות על בימת האירוויזיון בחודש מאי.




בשבוע שעבר שחרר תאגיד השידור "כאן" הצצה קטנה לשיר הישראלי.:

את השיר כתבו אוהד שרגאי וענבר ויצמן. השיר נבחר מתוך 200 שירים שהוגשו לוועדה, ביניהם היו גם שירים שכתבו שמות מוכרים כמו: קרן פלס ושירי מימון.

מדובר בבלדה מרגשת. קובי מרימי התייחס לבחירת השיר ואמר כי "משמיעה ראשונה השיר ריגש אותי מאד והתחברתי אליו מיד. תודה לוועדה שבחרה לי שיר שמתאים לי בדיוק, ובעוד כמה ימים כולם יוכלו להתרגש יחד איתי מהשיר".

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 42 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. אירוויזיון 2019 יתקיים בתל אביב בחודש מאי בזכות ניצחונה של נטע ברזילי באירוויזיון האחרון.




 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments