ההרכב KEiiNO נבחר הערב לייצג את נורווגיה באירוויזיון. הם יבצעו בחצי הגמר השני של האירוויזיון את השיר "Spirit In The Sky".

בסיומה של תחרות ה- Melodi Grand Prix 2019, הקדם אירוויזיון הנורווגי, נבחר ההרכב KEiiNO לייצג את נורווגיה באירוויזיון 2019 עם השיר "Spirit In The Sky". ההרכב KEiiNO הוקם במיוחד עבור תחרות ה- MGP. חברי הלהקה הם הראפר מלפלנד פרד בוליו (Fred Buljo) והזמרים אלכסנדרה רוטאן (Alexandra Rotan) וטום הוגו הרמאנסן (Tom Hugo Hermansen). חברי ההרכב מספרים כי שירם לאירוויזיון מושפע מהמאבק לשיוויון – לא משנה מה מינך או העדפתך המינית. השיר נכתב על ידי חברה ההרכב יחד עם שני כותבים נוספים.

תוצאות התחרות:

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
Adrian Jørgensen The Bubble שלב הבא
Anna-Lisa Kumoji Holla שלב הבא
Carina Dahl Hold Me Down
Chris Medina We Try
D'Sound Mr. Unicorn שלב הבא
Erlend Bratland Sing For You
Hank Von Hell Fake It
Ingrid Berg Mehus Feel
KEiiNO Spirit In The Sky שלב הבא
Mørland En livredd mann




גמר ה- MGP 2019, הקדם אירוויזיון הנורווגי, נערך הערב בהשתתפותם של 10 מתמודדים. השיר הזוכה נקבע בעזרת 2 סבבי הצבעה. בשלב הראשון קבע צוות שיפוט (50%) והצופים בבית (50%) את 4 השירים הטובים ביותר. בשלב זה השופטים העדיפו את השיר "Mr. Unicorn" של D'Sound.

4 השירים אשר עלו לשלב הבא הם:

מתוכם עלו השירים של אדריאן יורגנסן ו- KEiiNO לשלב האחרון. תוצאות השלבים הסופיים נקבעו על ידי הצופים בלבד.

בין המתמודדים הערב:

  • מורלנד (Kjetil Mørland) – ייצג את נורווגיה באירווזיון 2015 יחד עם דברה סקארלט (Debrah Scarlett). אז הגיעו השניים למקום ה- 8 בגמר האירוויזיון. בין כותבי השיר שלו ניתן למצוא את אלכסנדר וולמן (Aleksander Walmann) שייצג את נורווגיה באירוויזיון 2017 יחד עם JOWST והגיע למקום ה- 10.
  • ארלנד ברטלנד (Erlend Bratland) – זכה במקום השני ב- MGP 2015.
  • טום הוגו (Tom Hugo) – השתתפה בחצאי הגמר של MPG 2013 ובגמר של MGP 2018.
  • קארינה דהל (Carina Dahl) – השתתפה בחצאי הגמר של MPG בשנים 2011 וב- 2013.
  • כריס מדינה (Chris Medina) – זמר אמריקאי-נורווגי, נכנס לטופ 40 של האמריקן איידול בשנת 2010, הוציא להיט בשם "What Are Words" בשנת 2011 שזכה להצלחה במדינות סקנדינביה.




השנה תהיה ההשתתפות ה- 58 של נורווגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 3 פעמים: 1985, 1995, 2009.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

פרסומת: מחפשים צלם מגנטים באזור הצפון? צלם מגנטים באזור הצפון!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments