בצירוף מקרים מושלם, שני נציגי עבר של ישראל באירוויזיון הוציאו היום שיר חדש: חובי סטאר שחרר את "Silver Spoon" ואימרי זיו את "Imrico".

חובי סטאר – Silver Spoon

חובי סטאר, בן 32, ייצג את ישראל באירוויזיון 2016, שם הגיע בגמר למקום ה- 14 המכובד. בארבע השנים האחרונות השתתף חובי בפרוייקטים שונים ובהצגות. בין לבין השקיע מאות אלפי שקלים על האלבום הצפוי והשקיע המון זמן ומאמץ על כתיבת השירים והקליפ אשר שוחרר היום.

בראיון ל- YNET מספר חובי שהוא תומך בקובי מרימי: "אני מאוהב בקובי מרימי עד הגג, זה הכי מתאים לווייב של האירוויזיון, אין מקום יותר שזה יתאים. מהניסיון אני אומר שזה פשוט נורא תלוי במדינות האחרות, בשיר של קובי, ובקובי שהוא מדהים ואנחנו חברים, אנחנו מדברים".




אימרי זיו – Imrico

אמרי זיו, בן 27, ייצג את ישראל באירוויזיון 2017, שם גם כן הצליח לתפוס את המקום ה- 23 בגמר. אימרי כתב את השיר בעצמו והלחין יחד עם ינון יהל. זיו בחר לאמץ לעצמו את המקצב הלטיני. הוא דובר את השפה הספרדית ובשל כישריו אף ינחה בספרדית, ב- 19 באפריל, את ה- PreParty של האירוויזיון אשר יערך במדריד (המקבילה הספרדית של "Israel Calling").

זיו מספר לישראל היום ש"'הכוכב הבא' והאירוויזיון היו התקופה הכי מדהימה בחיים שלי. הגשמתי חלום. כמובן שהתוצאה באירוויזיון איכזבה אותי וזה משהו שהולך איתי. אתה עובד על זה קשה והתוצאה היתה קשה. בתקופה שאחרי לא קרו הרבה דברים מבחינת המוזיקה. לקח לי זמן להבין וללמוד. זה מקצוע מאוד קשה" על קובי מרימי הוא אומר "אני חושב שהוא מאוד מיוחד והוא זמר מצוין. הוא גם נראה בן אדם טוב. אני מקווה שיילך לו טוב".




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments