הוכרזו העולים לגמר מתוך חצי הגמר השני של ה- Söngvakeppnin 2019, הקדם אירוויזיון האיסלנדי. נציג איסלנד לאירוויזיון 2008, פרדריק עומר (Friðrik Ómar) והזמרת טארה מובי (Tara Mobee) הם העולים לגמר ויתמודדו על ייצוג איסלנד באירוויזיון.

תוצאות (לחצו על שם השיר להאזנה):

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
Elli Grill + Skaði + Glymur "Jeijó keyrum alla leið"
Ívar Daníels "Þú bætir mig"
Heiðrún Anna Björnsdóttir "Helgi"
Tara Mobee "Betri án þín" גמר
Friðrik Ómar "Hvað ef ég get ekki elskað?" גמר

כזכור, הזמר פרדריק עומר השתתף באירוויזיון 2008 עם השיר “This Is My Life” כחלק מהצמד Euroband. הצמד זכה במקום ה- 14 בגמר. עומר השתתף בנוסף מספר פעמים כזמר ליווי באירוויזיון.

עם תוצאות חצי הגמר השני של איסלנד התבררו המתמודדים הסופיים בגמר הגדול שיערך ב- 2 במרץ. אל הזוכים מהשבוע הנוכחי ושבוע שעבר תתווסף הזמרת קריסטינה סקובו ברנדסן (Kristina Skoubo Bærendsen) שהתמודדה בחצי הגמר הראשון. לדעת שופטי התחרות היא הראויה ביותר לחזור להתמודד בתחרות כחלק מ"גלגל הצלה".

 

רשימת מתמודדים בגמר (לחצו על שם השיר להאזנה):

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
Hatari "Hatrið mun sigra"
Kristina Skoubo Bærendsen "Ég á mig sjálf"
Hera Björk "Eitt andartak"
Tara Mobee "Betri án þín"
Friðrik Ómar "Hvað ef ég get ekki elskað?"

סקר: מי לדעתך צריך לייצג את איסלנד באירוויזיון

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 32 של איסלנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השני ב- 1999 וב- 2009. האם זה סימן שב- 2019 הם שוב יזכו להגיע אל המקום השני?

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments