פרטים חדשים נחשים לגבי נציגת אוסטריה לאירוויזיון, פנדה (Pænda), והשיר עמו תתמודד באירוויזיון. כמידי שנה, המוסיקאי אברהרד פורחר (Eberhard Forcher), אשר סייע בבחירת הנציגים האוסטרים בשנים האחרונות, מתחיל בחיפושיו אחר הנציג האוסטרי לאירוויזיון כבר במאי. פורחר מצטרף לצוות הטלוויזיה האוסטרית, ORF, וצוות של 15-20 מומחים נוספים בתחום המוסיקה והאירוויזיון כדי לבחר את הנציגים האוסטרים. השנה, חושף פורחר, כי צוות המומחים לא הסכים תחילה על הזמר אותו צריך לשלוח לתל אביב (לעומת שנים קודמת שהייתה הסכמה מלאה).

הזמרת פנדה (Pænda) הביעה עיניין בייצוג אוסטריה כבר בשלבים המוקדמים של הליך בחירת השיר השנה. היא כתבה שיר במיוחד לתחרות, אך הטלוויזיה האוסטרית לא הייתה משוכנעת שהשיר מתאים לאירוויזיון ולכן מועמדותה של פנדה ירד מהפרק. לאחר תקופה מסוימת פורחר האזין לאלבום השני של הזמרת, Evolution II, שאמור לצאת בחודש אפריל. בין השירים התחבא השיר "LImits" שהתבלט כמועמד לתחרות. לאחר שהציג את השיר בפני המומחים החליטו כי זה השיר שצריך לייצג את אוסטריה בתל אביב.

לדבריו, השיר "Limits" שונה משיריה האחרים של הזמרת המאופיינים בעיקר בסאונד אלקטרוני. זה לא שיר "Radio-Friendly" והוא בטוח כי יהיו חילוקי דעות רבים על השיר – חלק יאהבו מאוד את השיר וחלקם לא יאהבו אותו.

השיר "Limits" אמור להיחשף בשבועות הקרובים.

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 48 של אוסטריה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנים: 1966 ו- 2014. זכייתה האחרונה עם השיר "Rise Like a Phoenix" בוצעה, כידוע, על ידי Conchita Wurst.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

 

 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments