בסקר שנערך באתר, אתם קבעתם שמרקוס ריבה (Markus Riva) הוא המועמד המועדף עליכם לייצוג לטביה באירוויזיון עם השיר "You Make Me So Crazy". הזמר זכה ב- 33.33% מהקולות. במקום השני (22.22%) נמצא אדגרס קרייליס (Edgars Kreilis) עם השיר "Cherry Absinthe", את המקום השלישי (20.00%) תפסה הלהקה Double Faced Eels.

This poll is no longer accepting votes

מי לדעתך צריך לייצג את לטביה באירוויזיון

 

באתר הבינלאומי WIWIBLOGGS קבעו שדווקא אדגרס קרייליס צריך להיות הזוכה ואילו מרקוס ריבה דורג במקום השני. עם ננסה לנבא את הזכייה על פי כמות הצפויות ביוטיוב נגלה כי במקום הראשון נמצאת הזמרת סמנתה טינה (Samanta Tīna) והשיר "Cutting the wire" עם 48 אלף צפיות, במקום השני נמצאת להקת Carousel והשיר "That Night" עם 30 אלף צפיות. קרייליס וריבה נמצאים במקום השלישי והרביעי מבחינת צפיות בהתאמה.

ה- Supernova 2019, הקדם האירוויזיון של לטביה, יערך הערב בשעה 21:25 (שעון ישראל) ובו יתחרו 8 שירים ומתמודדים אשר עלו מתוך 2 חצאי גמר שנערכו בשבועות האחרונים. בתחרות מתמודדים מספר אמנים מוכרים: אדגארס קרייליס (Edgars Kreilis), מקום 5 ב- X Facktors Latvia 2017, התמודד ב- 2017 בסופרנובה אך לא הצליח לעלות לגמר. השתתף בסופרנובה גם ב- 2018, אז הצליח להגיע למקום ה- 6 בגמר. Double Faced Eels, להקת רוק אלטרנטיבי ידועה בלטביה. הזמר מרקוס ריבה (Markus Riva) שהשנה מתמודד בפעם השישית בתחרות ה- Supernova (זכה במקום השני בשנת 2015 ובמקום השלישי בשנת 2016). 

רשימת המתמודדים והשירים:

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
Markus Riva "You Make Me So Crazy"
Edgars Kreilis "Cherry Absinthe"
Aivo Oskis "Somebody's Got My Lover"
Double Faced Eels "Fire"
Dziļi Violets feat. Kozmens "Tautasdziesma"
Laime Pilnīga "Awe"
Samanta Tīna "Cutting the Wire"
Carousel "That Night

 

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 20 של לטביה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון ב- 2002 שהושג על ידי מארי אן (Marie N) עם השיר "I Wanna". לטביה הייתה הבטחה גדולה מאוד באירוויזיון בשנותיה הראשונות. השתתפותה הראשונה הייתה בשנת 2000 אז זכתה במקום ה- 3. שנתיים לאחר מכן כבר זכתה במקום הראשון. למרות זאת, ב- 10 השנים האחרונות הצליחה המדינה לעלות לגמר רק פעמיים.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments