מייקל רייס (Michael Rice) הוא הזמר אשר ייצג בריטניה באירוויזיון 2019 עם השיר "Bigger Than Us". רייס זכה במרבית הקולות של הצופים הבריטים. יתר המקומות לא פורסמו, אך השירים הנוספים אשר עלו לשלב הסיבוב הסופי היו: ג'ורדן קלארק (Jordan Clarke) עם השיר "Freaks" וקארי-אן (Kerrie-Ann) עם גרסתה לשיר "Sweet Lies". גם בסוכנויות ההימורים הרשמיות הוביל מייקל רייס במקום הראשון, קארי-אן במקום השני ואילו ג'ורדן קלארק מוקם לפני הגמר במקום השלישי.

רייס התמודד בעבר בעונה ה- 11 של ה- X Factor הבריטי (2014). בנוסף, זכה במקום הראשון בתכנית הריאליטי "All Together Now" של ה- BBC.

את התחרות הנחו זוכה האירוויזיון השוודי, מונס זלמרלוב(Måns Zelmerlöw), ומל גיידרויץ' (Mel Giedroyc). זלמרלוב ביצע מחרוזת משירי בריטניה לאורך ההיסטוריה של התחרות. גם נטע בריזילי, זוכת אירוויזיון 2019, נתנה הופעה מושלמת בזמן ההצבעה עם השיר "Toy". למרות איומים שונים של ארגונים אנטי ישראלים להפריע לשידור החי בזמן הופעתה של ברזילי, ההופעה עברה בצורה חלקה.

 

 

רשימת המתמודדים והשירים (להאזנה לחצו על שם המבצע):

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
Michael Rice Bigger Than Us 1
Holly Tandy Bigger Than Us
Jordan Clarke Freaks
MAID Freaks
Kerrie-Ann Sweet Lies
Anisa Sweet Lies

 

לבריטניה היסטוריה ארוכה מאוד עם התחרות. ההשתתפות הראשונה הייתה כבר ב- 1957, והשנה זו תהיה ההשתתפות ה- 62 של בריטניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 5 פעמים. הזכייה האחרונה הייתה בשנת 1997.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments