בסקר שנערך באתר, אתם קבעתם שהטריו Il Volo הם המועדפים לייצוג איטליה באירוויזיון עם השיר "Musica che resta". ההרכב האיטלקי, שכבר השתתף באירוויזיון, זכו ב- 53.85% מהקולות. במקום השני (15.38%) נמצא הזמר אירמה (Irama) עם השיר "La ragazza con il cuore di latta", ובמקום השלישי (16.13%) בחרתם בנק (NEK) עם השיר "Mi farò trovare pronto".

This poll is no longer accepting votes

סקר: מי לדעתך צריך לייצג את איטליה באירוויזיון

 

בסוכנויות ההימורים הרשמיות מוביל דווקא הזמר אולטימו (Ultimo) עם השיר "I tuoi particolari". במקום השני אירמה, ובמקום השלישי סימון קריסטיצ'י (Simone Cristicchi) עם השיר "Abbi cura di me". הלהקה Il Volo ממוקמת בהימורים במקום הרביעי. כזכור, Il Volo זכו באירוויזיון 2015 במקום הראשון אצל הצופית בבית, אך רק במקום השלישי בסיכום הכללי. אם ניתן דווקא לכמות הצפיות ביוטיוב להעיד על המנצח, אז הזוכה צפוי להיות אירמה שלשירו 2.8 מיליון צפיות.

את התשובה לשיר והמבצע שייצגו את איטליה בתל אביב נקבל הלילה. גמר הסאן רמו האיטלקי ישודר ביום שבת החל מהשעה 21:45 (שעון ישראל). 24 מתמודדים בתחרות. התוצאות יקבעו על ידי צוות שופטים, עיתונאים והצופים בבית. שמות גדולים ומוכרים מתמודדים בסאן רמו השנה: פטי פרבו, אריסה, לורדנה ברטה, אירמה, Ultimo, נק ו- Il Volo. ניתן לצפות בתחרות בעזרת HOT (ערוץ 155) או בקישור הזה.

רשימת המתמודדים והשירים:

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
Patty Pravo & Briga Un po’ come la vita
Daniele Silvestri Argento vivo
Ex-Otago Solo una canzone
Federica Carta & Shade Senza farlo apposta
Negrita I ragazzi stanno bene
Arisa Mi sento bene
Achille Lauro Rolls Royce
Francesco Renga Aspetto che torni
Boomdabash Per un millione
Enrico Nigiotti Nonno Hollywood
Nino D’Angelo & Livio Cori Un’altra luce
Mahmood Soldi
Paola Turci L’ultimo ostacolo
Simone Cristicchi Abbi cura di me
Zen Circus L’amore è una dittatura
Anna Tatangelo Le nostre anime di notte
Loredana Bertè Cosa ti aspetti di me
Irama La ragazza con il cuore di latta
Ultimo I tuoi particolari
Motta Dov’è Italia
Nek Mi farò trovare pronto
Il Volo Musica che resta
Ghemon Rose Viola
Einar Parole nuove..

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 45 של איטליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1964 ובשנת 1990.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments