הערב שודר קרב ה"ראש בראש" – אושר ביטון מול קובי מרימי, על הזדמנות לחזור לתחרות ואולי אף לעלות לגמר. אושר ביטון ביצע את השיר "פרי גנך" (במקור של אביבה אבידן) ואילו קובי מרימי ביצע את השיר "Knockin' on Heaven's Door" (במקור של בוב דילן).

בשלב ההצבעות העדיפה שירי מימון את מרימי, סטטיק בחר בביטון, קרן פלס העדיפה את מרימי, בן אל החליט לבחור בביטון, אסף אמדורסקי בחר במרימי והראל סקעת העדיף את ביטון. כך שבסיום הצבעת השופטים נוצר תיקו בין שני המתמודדים והקהל הכריע את התוצאה. הקהל, כמובן, בחר בקובי מרימי, והוא יתמודד יחד עם דניאל ברזילאי, אברהם דה קרבליו ושפיטה על הכרטיס מקום בגמר.

מיד לאחר מכן, שודר ראיון של מנחי התחרות יחד עם להקת "שלוה". חברי הלהקה הודו לעם ישראל על החיבוק והתמיכה הרבה בה זכתה הלהקה. מנהל הלהקה, שי בן שושן, סיפר שהיה רעיון לאפשר לחברי הלהקה החילוניים כן להתמודד באירוויזיון אך רעיון זה נפסל על ידי חבריה מאחר וכוחה של הלהקה הוא ב"ביחד". חברי הלהקה יופיעו בחלק האמנותי של חצי הגמר השני באירוויזיון, כמו כן, ישתתפו בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות, ובנוסף יופיעו בקרוב מאוד בניו יורק ובמקומות נוספים.

כזכור, כיתריה ומאיה בוסקילה הבטיחו את מקומם בגמר, אליהם יצטרפו שני מתמודדים נוספים. ביום שבת הקרוב ייאבקו על ההזדמנות האחרונה להיכנס לגמר: דניאל ברזילאי, אברהם דה קרבליו, שפיטה וקובי מרימי.

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 42 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. אירוויזיון 2019 יתקיים בתל אביב בחודש מאי בזכות ניצחונה של נטע ברזילי באירוויזיון האחרון.

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments