בסקר שנערך באתר, אתם קבעתם שהצמד Electric Fields הם המועדפים לייצוג אוסטרליה באירוויזיון עם השיר "o2000 and Whatever". השיר מבוצע בשפה האנגלית ובדיאלקט מקומי נוסף של בני האבוריג'ינים (שבטי ילידי אוסטרליה). Electric Fields זכו ב- 38.71% מהקולות. במקום השני (19.35%) נמצאת מלכת הדראג Courtney Act עם השיר "Fight for Love", ובמקום השלישי (16.13%) בחרתם באלפי ארקורי (Alfie Arcuri) עם השיר "To Myself".

בסוכנויות ההימורים הרשמיות מתקיים דווקא קרב צמוד בין Electric Fields לקייט מילר היידקה (Kate Miller-Heidke). קייט היא זמרת ותיקה ובעלת ניסיון רב באוסטרליה. הוציאה עד כה 5 אלבומים, זכתה בפרסים רבים באוסטרליה, ולכן כנראה נהנית מיתרון משמעותי בעיקר באוסטרליה.

This poll is no longer accepting votes

סקר: מי לדעתך צריך לייצג את אוסטרליה באירוויזיון

 

את התשובה לשיר והמבצע שייצגו את אוסטרליה בתל אביב נקבל בשבת בבוקר. הקדם אירוויזיון האוסטרלי, אשר נקרא  "Eurovision – Australia Decides" ישודר בשבת ב- 09:30 בבוקר (שעון ישראל), משך התכנית כשעתיים וחצי.

רשימת המתמודדים (להאזנה לחצו על שם השיר):

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
Alfie Arcuri To Myself
Aydan Calafiore Dust
Courtney Act Fight for Love
Electric Fields 2000 and Whatever
Ella Hooper Data Dust
Kate Miller-Heidke Zero Gravity
Leea Nanos Set Me Free
Mark Vincent This Is Not the End
Sheppard On My Way
Tania Doko Piece of Me

 

השנה תהיה ההשתתפות ה- 5 של אוסטרליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני עם השיר "Sound Of Silence" בביצוע של הזמרת הגדולה Dami Im. בכל 4 שנות השתתפותה באירוויזיון הצליחה אוסטרליה להעפיל לגמר.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments