הטלוויזיה הרוסית, VGTRK, פרסמה את לוח השידורים לשבת הקרובה. בין התכניות שישודרו תשודר התכנית "שלום, אנדריי! סרגיי לזרוב – 'אירוויזיון 2019', כך נרשם בלוח השידורים הרשמי של הערוץ באתר האינטרנט. כרגע כבר הספיקו להשמיט את הכיתוב "סרגיי לזרוב – 'אירוויזיון 2019'", אך כבר ברור לכולם שסרגיי לזרב יגיע לייצג את רוסיה באירוויזיון 2019 בתל אביב.

התכנית תשודר גם בישראל בערוץ RTR PLANETA. הערוץ משודר באפיק מס' 182 ב- YES או אפיק מס' 102 ב- HOT בשעה 16:30 (שעון ישראל) ביום שבת.

רק אתמול הכחיש לזרב בתגובה לאחת מתמונותיו כי הוא נבחר לייצג את רוסיה באירוויזיון. לטענתו עדיין לא ברור מי ייצג את רוסיה באירוויזיון, והוא רק מועמד. בפרסום אחר, בירך מנצח האירוויזיון דימה בילאן (Dima Bilan) את לזרב על בחירתו לייצג את רוסיה באירוויזיון.

סרגיי לזרב צפוי לשיר בלדה עוצמתית שנכתבה על ידי פיליפ קירקורוב (Philip Kirkorov) יחד עם דימיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos). על הכוראוגרפיה יהיה אחראי גם השנה פוקאס אוונגלינוס (Fokas Evangelinos). קירקורוב, קונטופולוס ואוונגלינוס מכונים בפי חובבי האירווייון כ- "Dream Team" והם אחראים יחדיו על השיר הרוסי לאירוויזיון 2016 ("You Are The Only One"), השיר האוקראיני לשנת 2008 ("Shady Lady"), ועוד שירים רבים נוספים.

זו תהיה ההשתתפות ה- 22 של רוסיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2008 עם השיר "Believe" בביצוע של דימה בילאן (Dima Bilan).

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments