תאגיד השידור של בלרוס, BTRC, ערך היום את שלב האדישנים במהלכו בוצעו 113 שירים חדשים מול צוות שופטים בבירת בלרוס, מינסק. בסיום היום הארוך פורסמה רשימת השירים, הכוללת 10 שירים, אשר יתמודדו בקדם אירוויזיון של בלרוס.

רשימת המתמודדים (לחצו על שם השיר להאזנה):

מבצעים       שם השיר        ניקוד        מקום   
Alyona Gorbacheva Can we dream
Aura Charavala
Emmanuel Imagbe Champion
Eva Kogan Run
KeySi No Love Lost
Michael Soul Humanize
NAPOLI Let it go
PROvokatsiya Running Away From The Sun
Sebastian Roos Never Getting Close
ZENA Like it

סקר: מי לדעתך צריך לייצג את בלרוס באירוויזיון

 

מספר שמות מוכרים יתמודדו בתחרות:
PROvokatsiya – הרכב הפופ התמודד בפעם האחרונה בקדם אירוויזיון הבלרוסי בשנת 2017 עם השיר "My Love". השיר זכה בהצבעת הצופים אך השופטים נתנו להם את המקום האחרון.
NAPOLI – הלהקה מתמודדת בקדם אירוויזיון מידי שנה (מאז 2014). בשנת 2016 הם אף זכו במקום השני עם השיר "My Universe". הלהקה כל-כך האמינה בשיר שהחליטה לשלוח באותה שנה את אותו השיר גם לקדם אירוויזיון הפולני. שם הגיע השיר למקום האחרון. זו הפעם הראשונה והיחידה ששיר זהה מתמודד ב- 2 מדינות שונות באותה שנה.
אאורה (Aura) – התמודדה בחצי הגמר של בלרוס בשנת 2012.
מיכאל סול (Michael Soul) – התמודד בחצי הגמר של The Voice באוקראינה בשנה האחרונה. נחשב לאחד הפייבוריטים לזכייה.

בין המתמודדים בשלב האודישנים השתתף נציג בריטניה לאירוויזיון 2016, דז סמפסון (Daz Sampson), שביצע את השיר "Kinky Boots". הזמר הרומני, מיהאיי (Mihai) שפרש השנה מהקדם הרומני והחליט לשלוח את השיר לקדם של בלרוס, הודיע כי לא יצליח להגיע לבלרוס בשל מצבו הרפואי. כזכור, מיהאיי ייצג את רומניה באירוויזיון 2006 וזכה במקום ה- 4.

תאגיד השידור של בלרוס יחליט בימים הקרובים לגבי תאריך סופי בו יתקיים הגמר הגדול.

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 16 של בלרוס באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השישי בשנת 2007 עם השיר "Work Your Magic" בביצוע של דימיטרי קולדון (Dmitry Koldun).

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments