למרות שעדיין לא נמצא פיתרון לנושא חילול השבת במידה ולהקת 'שלוה' תייצג את ישראל באירוויזיון, היום נחשף כי להקת 'שלוה' קיבלה את הכרטיס הראשון לגמר 'הכוכב הבא' בתכנית מותחת במיוחד לאחר שביצעו את השיר "True Colors" (במקור של סינדי לאופר). טאי הודחה מהתחרות בעקבות הופעה חלשה.

שמונה מתמודדים החלו את הערב כאשר הם עדיין במירוץ לגמר 'הכוכב הבא' אך כבר בתחילת התכנית הודיעו המנחים כי מתמודד אחד יודח כבר הערב ואילו מתמודד נוסף יבטיח את מקומו בגמר.

בדו-קרב הראשון התמודדה כיתריה אשר ביצעה את השיר "There's Nothing Holdin' Me Back" מול טאי ששרה את השיר "Genius". הזוכה הייתה כיתריה עם 88% מול 42% של טאי.

בדו-קרב השני התמודד דניאל ברזילאי עם השיר "כשאחר" מול להקת 'שלוה' שביצעו את השיר "True Colors". הזוכים הם 'שלוה' עם 84% מול 30% של דניאל.

בעקבות זאת, צוות השופטים החליט בין דניאל ברזילאי לבין טאי כי המודחת תיהיה טאי.

בדו-קרב נוסף, הקובע לגבי המתמודד אשר יבטיח את מקומו בגמר, בין להקת 'שלוה' אשר ביצעו את השיר "פזמון ליקינתון" לבין כיתריה אשר ביצעה את "השקט שנשאר" – נבחרו, כאמור, להקת 'שלוה' אשר הבטיחו את מקומם בגמר.

בנוסף, פורסם כי בתכנית אשר תשודר מחר יחשפו שני שמות של מתמודדים אשר יחזרו להתמודד זה מול זה על האפשרות להתחרות בגמר. נראה כי דרכו של קובי מרימי אל הגמר סלולה.

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 42 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. אירוויזיון 2019 יתקיים בתל אביב בחודש מאי בזכות ניצחונה של נטע ברזילי באירוויזיון האחרון.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments