חצי הגמר הראשון של ה- Eesti Laul 2019, הקדם אירוויזיון האסטוני, נערך הערב. 12 מתמודדים התמודדו על 6 מקומות בגמר הגדול שיערך בעוד שבועיים, ב- 16 בפברואר, בטאלין – בירת אסטוניה.

תוצאות חצי הגמר הראשון (לחצו על שם השיר להאזנה):

מבצעים שם השיר גמר
The Swingers + Tanja & Birgit High Heels in the Neighbourhood גמר
Marko Kaar Smile
xtra basic & Emily J Hold Me Close גמר
Johanna Eendra Miks sa teed nii?
Stefan Without You גמר
Sandra Nurmsalu Soovide puu גמר
Jennifer Cohen Little Baby El
Sofia Rubina-Hunter Deep Water
Öed Öhuloss
Victor Crone Storm גמר
Ranele Supernova
Inger Coming Home גמר

המתמודדים שעלו לגמר נבחרו בשני שלבים: בשלב הראשון, 4 מתמודדים נבחרו על ידי 50% שופטים + 50% הצבעות צופים. המתמודד החמישי והשישי נבחרו בסיבוב הצבעות נוסף של הצבעות צופים. הסווינגרס עם טניה ובירגיט, סטפן, ויקטור קרון ואינגר נבחרו בסיבוב הראשון. סנדרה נורמסלו ו- xtra basci & Emily J נבחרו בסיבוב השני.

בין העולים לגמר 2 מתמודדות שכבר ייצגו את אסטוניה בעבר: סנדרה נורמסלו ייצגה את אסטוניה כסולנית בהרכב Urban Symphony שייצג את אסטוניה באירוויזיון 2009, שם הם הגיעו למקום ה- 6. טניה ייצגה את אסטוניה ב- 2014 אך לא הצליחה לעלות לגמר למרות שהייתה בין הפייבוריטים לעשרת המקומות הראשונים בגמר.

חצי הגמר השני יערך ביום שבת, 2/2, ואילו הגמר יערך ב- 16/2.

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 25 של אסטוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנים 2001 בזכות השיר "Everybody" בביצוע של Tanel Padar, Dave Benton & 2XL.

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

 

 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments