קובי מרימי נאלץ להיפרד מהתוכנית 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2019' – 8 משתתפים נשארו במירוץ ויתמודדו זה מול זה בחצי הגמר של 'הכוכב הבא'.

מרימי שהיה אחד הפייבוריטים שר אתמול את השיר "Diamonds" (במקור של Rihanna), אך הצליח להשיג סך הכל 48%. לאחר שני ערבים מותחים בהם ישב קובי מרימי על כיסא ההדחה, הוא הודח לאחר שכל יתר המתמודדים הצליחו לעבור את 48 האחוזים.

הביצוע האחרון של מרימי היה ביצוע חלש במיוחד. נראה כי השופטים לא ראו כיצד מרימי עשוי להתקדם ולהתאים את עצמו לתחרות האירוויזיון. בתכניות האחרונות נשמעו טענות רבות על כך שהשירים אשר בוחר מרימי מיושנים, ואילו כאשר בחר בשיר יחסית חדש זה פשוט לא עבד ועדיין בוצע בצורה מיושנת. המלצותיו של אמדורסקי הם לוותר פעם אחת על ה"יודלים" כדי שמרימי יוכל להראות דברים נוספים שהוא יודע לבצע. לצערנו, נראה לפי שעה כי מרימי לא יקבל הזדמנות שניה.

העולים לחצי הגמר הם: מאיה בוסקילה, כתריה, להקת שלוה, עופרי כלפון, דניאל ברזיאלי, טאי, שפיטה ואברהם דה קרבליו.

זו תיהיה ההשתתפות ה- 42 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. אירוויזיון 2019 יתקיים בתל אביב בחודש מאי בזכות ניצחונה של נטע ברזילי באירוויזיון האחרון.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments